petak, 22. kolovoza 2014.

KARL LAGERFELD


KARL LAGERFELD
-----

Mačka kao inspiracija

 Poznati nemački modni kreator Karl Lagerfeld,
već dugi niz godina je u vrhu modnih zbivanja.
Rodjen u Hamburgu, 10. septembra 1933. godine.
Uvek elegantan, prefinjenog stila, briljantnih ideja,
nepresušne energije,
Istovremeno kreira za modnu kuću Chanel,
Fendi i druge, a ima i svoj brend pod nazivom
„ Karl Lagerfeld“.
Godišnje dizajnira kreacije  vise od 20 kolekcija.


Karl za sebe kaže:
„Počinjem da ličim na kameleona, imam toliko ličnosti
 u jednoj.
Za mene je dizajniranje kao disanje, ne razmišljam o njemu.
Kada sednem za radni sto u Šanelu ja sam Šanel,
 kada sam u Rimu i sedim kod Fendija, ja sam Fendi.
 O novoj kolekciji počinjem da razmišljam odmah nakon što
prikažem neku od njih.
Kraj jedne predstavlja početak druge“.

 Karl Lagerfeld 1972. godine.
***

Svoju sopstvenu liniju Karl Lagerfeld je prezentovao 1984. godine,
i od tada predstavlja po dve kolekcije godišnje
sa kreacijama,
 koje stilski predstavljaju nastavak svega
što je do tada radio.


Karl ima hobi da kupuje i sređuje stare kuće.
Specijalista je za 18.vek i veoma cenjen među
 dilerima antičkih starina. Premda je veoma zauzet,
 uvek nađe vremena da pogleda svoje kuće i
doda im neki
antikvitet ili kupi neki novi komad
vrednog nameštaja.

Stella Tennart i Karl 1996. godine.
 ***
 Karl Lagerfeld je veoma talentovan fotograf.
U svom glamuroznom stilu  ličnog odevanja,
visoke mode, obožava da nosi bele košulje sa visokim
 kragnama.  Kreirao je istu, za koju kaže:
 “Poznat sam po svojoj ljubavi prema visokim
kragnama
 i želeo sam da stvorim nešto što će želeti svaki
kolekcionar. Spajajući muške elemente sa ženstvenim
 detaljima, spojio sam svet nakita i visoke mode.
 Za mene je ova kragna umetničko delo od kog
zastaje dah.”
Kragna je izradjena od 40-karatnih crnih dijamanata
a sredinu prednjeg dela ukrašava
božanstveni smaragd od 22 karata.
Prepoznatljiv je  širom sveta po svojoj frizuri,
crnim naočarima
i crno-belim odevnim kombinacijama.


*** 
FASHION DESIGN
by Mary

Nema komentara:

Objavi komentar